Huurvoorwaarden, Privacybeleid, Reglement Interne Orde residentie

HUURVOORWAARDEN

'goede afspraken maken goede vrienden '

​PERSONEN

  • Wij als eigenaar verhuren ons dierbaar stekje zelf met veel liefde en zorg.
    Of bij aankomst en/of bij vertrek komen we graag persoonlijk met jullie kennis maken.      

  • Ons 2 slaapkamer appartement is te huur als vakantieverblijf en is ideaal voor 4 personen.                
    Je kan er slapen met 5 volwassenen +1 kind.

  • Het appartement wordt verhuurd aan vaste prijzen op basis van 4 personen.      
    Enkel voor zowel een 5e als een 6e persoon rekenen we een supplement aan van 10% op de huurprijs /overnachting.

  • Huren/verhuren gebeurt in een open sfeer van wederzijds vertrouwen. 
    Er wordt gerekend op de integriteit van de huurder om bij vertrek de verhuurders te informeren wanneer meer mensen dan voorzien zijn blijven slapen. 
    (enkel van toepassing voor een extra 5e en 6e persoon die niet voorzien waren bij de opmaak van het huurcontract) 
    Integriteit wordt beloond. We zijn niet strikt.
    Occasioneel bezoek bij een langer verblijf wordt in dat geval niet verrekend. 

    Eventuele toeslag wordt verrekend bij de eindafrekening met een rekensom (regel van drie) per persoon en per overnachting. 
    (zie addendum artikel 3)  

  • De huurder is minimum 21 jaar. Omwille van de rust wordt er niet verhuurd aan groepen jongeren.
     

BIJ AANKOMST

  • Aankomen is steeds voorzien vanaf 16u00 tenzij dit onderling anders is afgesproken.
    Er wordt voordien nog contact opgenomen om het juiste uur af te spreken & om de sleutels te overhandigen.
     

  • ONZE INTENTIE
    ... 'Ons huis is jullie huis'                   Voel je ‘als een Koning in zijn paleis’. 
    ... Een instant thuisgevoel bezorgen in een hygiënisch, lenteschoon, met liefde tot detail verzorgd appartement.

  • LEEF EN GENIET

    'Memories are the best Souvenirs' 
    Voel jullie vooral @home! We hopen dat er mooie herinneringen worden gecreëerd.
    Er mag volop geleefd worden maar we willen toch vragen om zorg te dragen voor ons stekje.    

  • MUST DO’s

    1. Wanneer jullie bij aankomst opmerken dat iets ontbreekt of vuil, beschadigd, stuk, aan vervanging of herstelling toe is → 
      verwittig ons daar
      ONMIDDELLIJK van en neem een foto!
      Wij nemen er nota van en brengen het asap voor jullie orde.

      (Op die manier helpen jullie ons om de inventaris accuraat en het appartement pico bello in orde te houden.)

    2. Er ligt een ‘persoonlijk informatielijst' op tafel om jullie te verwelkomen. 
      Het document paraferen en ondertekenen is een
      MUST.

  • VRAGEN

    7/7 – 24/24         

  • WEETJES

    1. In de kelder is een lokaal met DROP & GO-service (enkel) voor restafval, pmd, glas, karton.

    2. In de kelder is een publiek lokaal voor TIJDELIJKE STALLING van bvb een kinderwagen, een rolstoel,…

      Ondanks de benaming ‘fietsenstalling’ zijn fietsen enkel welkom in onze dubbele garagebox.

    3. SPAR Middelkerke in de Kerkstraat is open 7/7 van 08:00 tot 20:00

    4. Info ivm take-away en thuisleveringen: middelkerke.be/nl/handelaarsleverenaanhuis

    5. Er is een informatiemap aanwezig met o.a. handleidingen, wat is er te doen in Middelkerke, algemene informatie,...

    6. Je kan zich inchecken op  Google  &  Facebook  als  'vakantieappartement IMAGINE0101 Middelkerke'.

 

FEEL FREE TO USE​

  • IN HET APPARTEMENT 
    ALLES mag worden gebruikt!
    Wij voorzien ongelooflijk veel nuttige en mooie spullen om comfortabel, helemaal op jullie gemak en in stijl te kunnen genieten.
    (zie www.imagine0101.be/inventaris waar staat omschreven wat, hoeveel en waar alles zich bevindt)

  • IN DE KEUKEN
    koffie pads (van de 3 koffie-systemen), gemalen koffie, theebuiltjes, suiker, suikerklontjes, melkpoeder, iets lekkers
    kaneel- en chocolademolen, peper, zout
    keukenrol, vershoudfolie, aluminiumpapier

  • KEUKENLINNEN
    8 linnen keukenhanddoeken, 2 synthetische zwarte horeca glazen-handdoeken, 2 katoenen handen-handdoekjes
    3 schotelvodden, 1 nieuw schuursponsje, 2 vaatwastabletten

  • IN DE BERGING
    koffiefilters, Senseo, Nespresso, Dolce-Gusto, melkopschuimer, waterkoker, blender, broodrooster, microgolfoven
    XL-wasmachine, porties wasmiddel witte en bonte was, 2 wasmanden, droogkast, , boodschappentrolley​1 dweil, 1 Vileda parket-dweil, 1 ramenwasser-overtrek, 1 paar nitrilhandschoenen, set reserve vuilniszakjes

  • IN DE INKOMHAL
    kluisje, EHBO-box, 2 gereedschapskoffers, opvouwbaar opstapje, strand/boodschappentas

  • IN SLAAPKAMER 1
    reserve bedlinnen voor alle bedjes en verse tapijtjes
    Wat is gebruikt wordt aangerekend bij de eindafrekening (tarieven zie www.imagine0101.be/tarieven).

  • IN SLAAPKAMER 2
    bureauonderlegger, schrijf- en knutselgerief, lees- kijk- en voorleesboekjes

  • VOOR DE SFEER
    theelichtjes

  • OP DE OVERLOOP
    ontsmettende handgel, papierdispenser, mondmasker pp

BIJ VERTREK

  • Vertrekken is steeds voorzien uiterlijk om 10u00 tenzij dit onderling anders is afgesproken.
    De eigenaars de dag voordien verwittigen wanneer het vertrek voorzien is.

  • Er wordt gevraagd om de vaatwasser te ledigen, af te wassen en alle gerief terug op hun vaste plaats op te bergen.
    Overal staat gelabeld waar het gerief zijn vaste plaats heeft.

  • Al het gebruikt of bevuild linnengoed van IMAGINE0101 in de wasmanden in de berging achterlaten.
    Graag ‘NAT’ en ‘DROOG’ linnen gescheiden houden a.u.b.

    • het gebruikte poets- en keukenlinnen

    • gehuurd linnen: tapijtjes, bad- en bedlinnen

    • alles waar een vlek op zit:  kussen- of matrasbeschermers, een sierkussen, een dekbed, een plaid, e.d.

  • Gelieve de eind-meterstanden van elektriciteit te fotograferen of te noteren.
    De elektriciteitsmeter bevindt zich in de kelder, in het teller-lokaal. Het lokaal is altijd op slot. Met de huissleutel geraak je er binnen.

  • GOED nazien of je geen persoonlijke dingen vergeten bent.

  • MUST DO’s

    1. De eindschoonmaak is reeds aangerekend in de totale huurprijs.We laten jullie graag genieten tot het allerlaatste moment.Enkel ons stekje STOFZUIGEN, OPRUIMEN en NETJES ACHTERLATEN is een MUST bij vertrek.
      (schoonmaak: zie addendum artikel 6 – SCHOONMAAK)

    2. Jullie persoonlijke informatielijst paraferen, ondertekenen en terug op tafel leggen a.u.b.

    3. Is er gerief beschadigd, gebroken, bevuild, stuk, aan herstelling of vervanging toe,…
      → Het gerief gewoon op tafel zetten a.u.b.
      → Neem er een foto van en breng ons op de hoogte zodat we het kunnen fixen voor de volgende huurders.
      → Op die manier helpen jullie ons om het appartement pico bello in orde te houden - waarvoor dank!

    4. Graag de gordijnen ‘OPEN’ laten voor de levende plantjes.

    5. Wanneer het frisjes/koud is buiten graag de verwarming laten aanstaan. (zie persoonlijke informatielijst pag. VERWARMING)

    6. Alle lichten doven, alle ramen sluiten en de voordeur op slot doen.

    7. De hoofdwaterkraan van het appartement dichtdraaien a.u.b. (kast naast lift)

    8. De 2 huissleutels terugbezorgen zoals onderling afgesproken.
      Dito de 2 badges en sleutels wanneer ook de garagebox is bijgehuurd.

    9. Verwittig ons van zodra je vertrokken bent,  zodat wij vanop afstand het alarm van het appartement kunnen activeren.
      (veiligheid + zekerheid dat niemand na jou het appartement nog is binnen geweest – logboek)

MOGELIJKE EXTRA’S (extra’s die achteraf worden aangevraagd en nog niet zijn verrekend in het huurcontract, worden bijkomend overgeschreven)

  • BEDLINNEN: wij voorzien katoenen lakens per bed  (gewassen en gestreken door de wasserij - 60°C)

  • BADLINNEN: handdoeken pakket per persoon (gewassen door de wasserij - 60°C) 

  • TAPIJTJES: wij voorzien vers gewassen tapijtjes in het toilet, bad- en douchekamer

  • STRIJKSET: het ter beschikking hebben van een stoomstrijkijzer + strijkplank + toebehoren (vouwplankje, teflonzool, water)

  • CHAMPAGNE 'Castellane': bij aankomst staat  de champagne koud

  • GEPERSONALISEERDE EXTRA'S: wij luisteren en kijken wat haalbaar is


ONZE DUBBELE GARAGEBOX HUREN www.imagine0101.be/dubbele-garagebox 

  • Onze dubbele garagebox is gelegen in de ondergrondse 'Parking Middelkerke Centrum' op het niveau -3.
    +/- 8 min wandelafstand van het vakantieappartement IMAGINE0101.

  • De inrit is op de hoek van de Oostendelaan en de Populierenlaan.

  • Altijd een parkeerplaats beschikbaar voor 2 grote auto’s naast elkaar (type SUV), fietsen, bolderkar, goederen , reiskoffer,…

  • Zowel de ondergrondse parking als onze box zijn beveiligd. 

  • Gemotoriseerde dubbele garagepoort met codeklavier; zonder code kan je deze niet bedienen.

  • Er is verlichting, een stopcontact, een verdeelstekker en verlengsnoer aanwezig. (ideaal voor elektrische fietsen)

  • Je kan en mag er GÉÉN hybride/elektrische wagens opladen!(het elektriciteitsnet is er niet op voorzien)

 

BEDLINNEN
In het appartement zijn alle bedden voorzien van kwalitatieve matrassen, matras-toppers, matrasbeschermers, dekbedden en hoofdkussens met een beschermhoes.
Het dekbed en de kopkussens van het zetelbed liggen in de kast van de slaapkamer met douchekamer.

De huurders moeten zich voorzien van de nodige onderlakens, dekbedovertrekken en kussenslopen afhankelijk van het aantal personen en gebruikte bedden.  (ofwel bedlinnen bijhuren)

  • 1x matras 200x160     + 1x dekbed 2 personen 240x220    + 2x kopkussen (slaapkamer met douchekamer)

  • 1x matras 200x140     + 1x dekbed 2 personen 240x220    + 2x kopkussen (zetelbed)

  • 2x matras 90x200       + 2x dekbed 1 persoon 150x200      + 2x kopkussen (stapelbed)

 

Alle beschermhoezen worden regelmatig door ons gewassen.
We vragen om al het gebruikt en/of bevuild linnen van IMAGINE0101 in de wasmanden in de berging achter te laten aub.

In de kast boven het dubbel bed ligt reserve bedlinnen voorzien voor ALLE bedjes + badkamertapijtjes. 

(verversen lakens, bij bezoek of een ongelukje)
Wie daar iets van wil gebruiken, wordt dit aangerekend aan het tarief van de extra’s.

BIJKOMENDE KOSTEN
Die zijn niet in de tarieven inbegrepen. Ze worden apart aangerekend of ingehouden van de huurwaarborg. 

  • EINDSCHOONMAAK
    Wij houden van orde en netheid.
    Aankomen in een LENTESCHOON & onbeschadigd appartement horen bij onze huisstijl!
    We laten jullie graag genieten tot het allerlaatste moment.
    (Enkel het appartement stofzuigen, opruimen en netjes achterlaten zijn MUST DO's bij vertrek.)
    We voorzien 4u eindschoonmaak per verblijf. Die tijd hebben we ook nodig om het volledig tijd hebben we nodig om het volledig appartement grondig en hygiënisch te poetsen met water en zeep.
    I
    s 4u niet voldoende dan poetsen we verder tot het proper is.
    We rekenen een toeslag aan van 25€ per extra uur poetsen om het appartement, even lenteschoon als bij aankomst, opnieuw te kunnen aanbieden aan de volgende huurders.
    (zie addendum artikel 6 – SCHOONMAAK) 
    HOUD ER REKENING MEE DAT EEN EINDSCHOONMAAK LANGER KAN DUREN WANNEER:

    • ​ook glazen, servies, bestek, placemats, potten, pannen,… opnieuw moeten worden afgewassen.

    • het gerief NIET op zijn vaste gelabelde plaats terug staat. (soms lang puzzelwerk)

    • keukentoestellen, ovens, vlekken op muren/deuren/kasten/wanden,... om extra poetstijd vragen.

  • WATERVERBRUIK

    Er wordt een forfaitprijs aangerekend /dag en /persoon. 

  • ELEKTRICITEITSVERBRUIK

    Het reëel verbruik wordt achteraf in rekening gebracht en ingehouden van de huurwaarborg.
    (het bedrag = het verbruik volgens meterstanden dag- en nachttarief + een forfaitprijs  /overnachting voor de aangerekende vaste kosten van de netbeheerder en de overheid)
    Bij aankomst ligt een 'persoonlijk informatiedocument' op tafel waar de begin-meterstanden van de elektriciteit al zijn ingevuld.
    We vragen, om bij vertrek zelf de meterstanden in te vullen. Pas wanneer we komen poetsen kunnen we die voor jullie invullen.
    De meterstanden van elektriciteit kunnen altijd worden nagezien. De meter bevindt zich in de kelder, in het teller-lokaal, recht vóór de trap. Het lokaal is altijd op slot. Met de huissleutel geraak je binnen. De juiste meter is herkenbaar aan een sticker met de tekst: ‘IMAGINE0101’.

 

AFVAL

  • ​In de kelder is een lokaal met gratis ‘DROP & GO-service’ (enkel)  voor restafval, pmd, glas, karton.
    Al het ander afval (vb. piepschuim,...) moet worden meegenomen naar huis.

  • Er is een verantwoordelijke in het gebouw die de nodige vuilniszakken voorziet in de kelder en het huisvuil buiten zet.

  • De VME vraagt om flessen en bokalen uit te spoelen.

  • Eventuele achteraf aangerekende boetes bij fout sorteren worden doorgerekend of afgehouden van de huurwaarborg.

OVEREENKOMST EN SLEUTELS

  • ​De huurder krijgt alle verdere info na volledige betaling en het ondertekenen van de huurovereenkomst.

  • Bij een geldige huurovereenkomst en volledige betaling, ontvangt de huurder op dag en uur van aankomst 2 huissleutels.

  • Wie ook de garagebox huurt ontvangt 2 badges + 2 sleutels  van het ondergrondse garagecomplex 'Parking Middelkerke Centrum'
    + een persoonlijke cijfercombinatie van onze gemotoriseerde garagepoort.

  • Op dag en uur van vertrek is de huurder verantwoordelijk voor het terugbezorgen van de 2 huissleutels zoals onderling afgesproken. Dito wat betreft de 2 badges + 2 sleutels van het garagecomplex.

 

NIET TOEGESTAAN

  • binnen ROKEN

  • HUISDIEREN

  • ZAND aan de voordeur/inkom/gang/lift van de residentie

  • FIETSEN, BOLDERKAR, STRANDGERIEF (zoals een windzeil, strandstoelen, speelgoed, boot, luchtmatras,…) 
    Wie eigen gerief wil meebrengen kan onze dubbele garage en/of een strandcabine huren.

  • WIELTJES met uitzondering van een boodschappentrolley, bagagekoffers, een manuele rollator en een rolstoel
    Er is een lokaal in de kelder voorzien om een kinderwagen, een buggy, skeelers, rolschaatsen, e.d. tijdelijk te stationeren.

  • frituren, gas- en fonduetoestellen

  • vet, olie, vochtige doekjes, tampons,... & ZAND mogen NIET in het toilet of de afvoeren

  • het organiseren van vrijgezellenfeesten, studentenfeesten en/of drinkpartijen

 

ALGEMEEN

  • Het vakantieappartement is ingericht met kwalitatieve meubels en gerief. Gelieve daar ook zorgzaam en respectvol mee om te gaan. Wanneer er na uw verblijf iets ontbreekt, beschadigd, bevuild of stuk is, zullen de onkosten of herstellingswerken in eerste instantie worden ingehouden van de huurwaarborg en het saldo worden aangerekend. 

  • Het voorschot bedraagt 30% van de huurprijs met een minimum van € 250.

  • Een reservering is enkel geldig wanneer het voorschot binnen de 5 dagen is betaald.
    De resterende 70% + de huurwaarborg dienen betaald te worden uiterlijk 1 maand voor de aanvang van de huurperiode.

  • Het Waarborgbedrag

    • € 300 vanaf 2 nachten en per maand voor wie het appartement huurt

    • € 400 vanaf 2 nachten en per maand voor wie het appartement + de dubbele garagebox huurt

  • Het waarborgbedrag wordt bij een langer vakantieverblijf vermenigvuldigd met het aantal maanden huren.

  • Bij reserveringen minder dan 1 maand op voorhand, dient onmiddellijk het volledig saldo + waarborgbedrag te worden betaald binnen de 5 dagen van de bevestiging.

  • De huurovereenkomst is geldig bij een ondertekend en geparafeerd huurcontract en de volledige betaling van het
    ‘TOTAAL TE BETALEN SALDO’ = TOTALE HUURPRIJS - EVENTUEEL BETAALD VOORSCHOT + HUURWAARBORG
    (zie addendum artikel 12 - GELDIGHEID HUUROVEREENKOMST)

  • Diegene die de huurovereenkomst afsluit is 'de huurder' en:

    • is aansprakelijk voor alle betalingen.

    • zal alles als een goede huisvader beheren.

    • is verantwoordelijk voor alle veroorzaakte schade en de betaling van de herstelling(en); ook wanneer die is veroorzaakt door zijn medebewoner(s), een tijdelijke logies of bezoek; ook indien de schade pas wordt vastgesteld bij eindschoonmaak.

  • De huurder mag de bestemming niet veranderen, nog onderverhuren, nog zijn huurdersrecht overdragen.

  • De huurder verklaart expliciet zicht te houden aan maatregelen en regelgevingen opgelegd door besturen, overheid, EU, e.d.

  • De huurder verklaart de volledige verantwoordelijkheid op zich te nemen in geval van inbreuken.

  • Bij verlies van een sleutel of een badge van zowel het appartement als de garagebox, dient steeds door de huurder een aangifte te gebeuren van verlies of diefstal bij de politie. De huurder dient de verhuurder een kopie van dat proces-verbaal te bezorgen.

 

ADDENDUM HUURVOORWAARDEN

klik op deze link om de inhoud van de artikels te lezen

Artikel 1    - VOORWERPEN

Artikel 2    - OMSCHRIJVING
Artikel 3    - AANTAL PERSONEN
Artikel 4    - AANKOMST

Artikel 5    - VERTREK

Artikel 6    - SCHOONMAAK

Artikel 7    - HUISDIEREN

Artikel 8    - ROKEN

Artikel 9    - WIELTJES

Artikel 10  - VERBODEN

Artikel 11  - RESERVEREN EN PRIJS 

Artikel 12  - GELDIGHEID HUUROVEREENKOMST

Artikel 13  - SLEUTELS

Artikel 14  - HUURWAARBORGEN 

Artikel 15  - BIJKOMENDE KOSTEN
Artikel 16  - OPNAMESTAAT - OPLEVERING - INVENTARIS

Artikel 17  - BETALING VAN DE HUURPRIJS

Artikel 18  - ANNULERING DOOR DE HUURDER

Artikel 19  - ANNULERING DOOR ‘IMAGINE0101’

Artikel 20  - ANNULERING DOOR OPGELEGDE MAATREGELEN VAN DE BELGISCHE OVERHEID

Artikel 21  - OVERBOEKING DOOR DE HUURDER

Artikel 22  - AANPASSING VAN EEN HUUROVEREENKOMST

Artikel 23  - GIFT CARD

Artikel 24  - VERLIES OF DIEFSTAL VAN EEN HUISSLEUTEL VAN HET APPARTEMENT

                    VERLIES OF DIEFSTAL VAN EEN BADGE OF EEN SLEUTEL VAN HET ONDERGRONDSE GARAGECOMPLE

Artikel 25  - RECHT VAN DE VERHUURDER OM HET APPARTEMENT EN DE GARAGEBOX TE BETREDEN

Artikel 26  - AANSPRAKELIJKHEID

Artikel 27  - CONFORMITEITSATTEST – BRANDVEILIGHEID – INBRAAKBEVEILIGING

Artikel 28  - KLACHTEN EN GESCHILLEN

PRIVACYBELEID

Wij hechten belang aan uw privacy en respecteren de GDPR-wetgeving.                

  • Indien u contact opneemt via het contactformulier op de website, bent u verplicht om: uw naam, uw e-mailadres, uw adres en uw telefoonnummer te verstrekken.              
    Alle persoonsgegevens die op die manier worden verkregen worden enkel gebruikt om u terug te contacteren.         

  • Om een onderling huurcontract op te stellen vragen wij een foto van de vóórkant van de identiteitskaart van de huurder. Dit dient louter ter authenticatie op www.checkdoc.be van de overheid. De foto wordt toegevoegd aan het huurcontract. Een huurcontract wordt uitgeprint en digitaal opgeslagen.

Uw persoons- en ID-gegevens worden NIET doorgegeven aan derden, tenzij mits toestemming.   
(bvb uw naam en uw GSMnr aan een aannemer; om af te spreken indien er zich een noodzakelijke herstelling zou voordoen tijdens uw verblijf)

Als dit privacybeleid oké is voor u, dan hoeft u niets te doen.   
Mocht dit voor u niet oké zijn, neem dan contact op met ons.  
U heeft het recht tot toegang, verbetering en het wissen van uw persoonsgegevens.

Info EU-wetgeving: https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection_nl

REGLEMENT VAN INTERNE ORDE VAN DE RESIDENTIE IMAGINE

‘Imagine all the people… living life in peace… ‘

  1. Iedereen wordt gevraagd om de gemene delen netjes te houden en deze niet opzettelijk te bevuilen, om schoenen en voorwerpen buiten af te kloppen, om voeten te vegen en om geen zand aan de voordeur/inkom/gang/lift achter te laten.

  2. Het is vanzelfsprekend dat wie een gemeenschappelijk deel bevuild (vb. zand, lekkend afval, gebroken glas…) dit zelf onmiddellijk opkuist.

  3. Iedereen wordt gevraagd om bij het binnenkomen en het verlaten van de residentie, er steeds voor te zorgen dat de inkomdeuren goed dichtgetrokken worden.               
    Bij wind waaien de deuren gemakkelijk open.

  4. Alle gebruikers, bezoekers en bewoners worden verzocht respect te hebben voor medebewoners en de rust van de buren te eerbiedigen.

  5. In de gemeenschappelijke delen van het gebouw geldt een algemeen rookverbod. Indien er op de terrassen wordt gerookt, moet ervoor gezorgd worden dat er geen sigarettenpeuken en assen kunnen wegvliegen van je terras. 

  6. Bij het gebruik van de lift wordt altijd rekening gehouden met de regels die in de lift te lezen zijn zoals o.a. max. aantal personen, max. gewicht,…

  7. De lift mag niet gebruikt worden door niet vergezelde kinderen jonger dan 12 jaar.

  8. Om de lift niet te beschadigen mag deze niet worden gebruikt voor zware lasten of om groot meubilair e.d. te verhuizen.

  9. BIJ BRAND IN HET GEBOUW IS HET GEBRUIK VAN DE LIFT VERBODEN!

  10. De nooduitgangen, blustoestellen en brandgaspels moeten op elke verdieping te allen tijde toegankelijk zijn.

  11. De gemeenschappelijke delen van de residentie (inkomhall, lift, trappen, gangen en overlopen) moeten altijd vrij blijven. Dientengevolge zal er nooit iets mogen neergelegd, aangehaakt of geplaatst worden. Dit verbod treft in het bijzonder rijwielen,  kindervoertuigen,  speelgoed  of om  het even welke andere voorwerpen die de doorgang enigszins versperren.

  12. Rolschaatsen en skeelers moeten, vooraleer het gebouw te betreden, worden afgedaan.
    Het gebruik van steps e.d. is eveneens niet toegestaan in de algemene delen van de Residentie.

  13. Het is ten strengste verboden om kinderen in de inkomhall, de lift, de gangen, op de trappen en overlopen te laten spelen.

  14. Gelieve rekening te houden met uw onderburen bij het wassen van ramen en terrassen.

  15. Het is verboden om voorwerpen op te hangen aan ramen, terrassen en borstweringen die zichtbaar zijn van op de dijk of die het ordelijk en esthetisch uitzicht van het gebouw kunnen schaden.

  16. Het is verboden om vanaf de balkons tafelnappen, bedlinnen of tapijten uit te schudden of te kloppen.

  17. Het is verboden om eender wat naar beneden te gooien…

  18. Iedereen wordt verzocht het huisvuil te sorteren en restafval, PMD, glas en karton in de daarvoor bestemde vuilnisbakken in het daarvoor voorzien lokaal in de kelder te plaatsen. Al het ander afval (bv. KGA, piepschuim…) is verboden om deze in de kelder te plaatsen en moet op eigen beheer naar het containerpark worden gebracht.

  19. Etensresten, keukenafval, olie, braad- of frituurvet, zand, e.d. mogen onder geen beding worden weggegoten in de gemeenschappelijke afvoeren van het gebouw (gootstenen, uitgietbakken, toiletten e.d.)

  20. Bewoners zullen afvoeren behoorlijk gebruiken en verstoppingen vermijden door o.a. vloeibare wasmiddelen te gebruiken. Toiletten en afvoeren mogen enkel worden gereinigd met aangepaste, onschadelijke producten.

  21. Het is ten strengste verboden om eender welke voorwerpen die de leidingen kunnen verstoppen of hygiënisch materiaal zoals o.a. tampons, maandverbanden, vochtige doekjes of pampers door te spoelen via sanitaire afvoeren.

  22. Kleine huisdieren zijn in het gebouw enkel toegelaten in zoverre ze andere bewoners niet hinderen (lawaai, reuk of andere ongemakken) Exotische dieren zijn verboden.

  23. Deze binnenhuisreglementering is steeds voor aanpassing vatbaar en doet eveneens geen afbreuk aan het reglement van interne orde uit de basisacte.

  24. Eigenaars die hun appartement verhuren, worden gevraagd alle huurders attent te maken van het bestaan van dit binnenhuisreglement en op een goed zichtbare plaats in het appartement te leggen of uit te hangen.

  25. Voor ’living life in peace…’ dient iedereen, zowel bewoners, huurders als bezoeker, deze binnenhuisreglementering te respecteren.